Επικοινωνία: 2311 260 260

Δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 69,99€

Ο λογαριασμός μου
e-schooling.gr logo

Αν δεν βρεις αυτό που ψάχνεις κάλεσέ μας στο:2311260260

Δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 69,99€

Αν δεν βρεις αυτό που ψάχνεις κάλεσέ μας στο:2311260260

Πλέον οι καιροί έχουν αλλάξει. Τα μονοπώλια δεν υπάρχουν. Οι εποχές που οι καταναλωτές είχαν περιορισμένες επιλογές έχουν τελειώσει. Πλέον ο πελάτης είναι το αφεντικό, o βασιλιάς. Έχει άπειρες επιλογές γύρω είτε τοπικά είτε online και μάλιστα οι περισσότερες βρίσκονται μόλις λίγα κλικ…ή μάλλον… λίγα scroll μακριά.

Δυστυχώς ή ευτυχώς αυτό είναι γεγονός που πρέπει να το αποδεχτείς, είτε είσαι επιχειρηματίας που σέβεται τον εαυτό του και τον κόπο του να χτίσει μία επιχείρηση και να την πάει ένα βήμα παραπέρα είτε είσαι άνθρωπος που εργάζεσαι στο χώρο των πωλήσεων και θέλεις να μάθεις με ποιον τρόπο θα πουλάς…χωρίς να πουλάς!

Τα 5 καλύτερα βιβλία πωλήσεων που θα βρεις παρακάτω είναι βιβλία γραμμένα για αυτό τον λόγο. Είναι γραμμένα για όσους επιθυμούν να αλλάξουν τρόπο σκέψης και προσέγγισης των πελατών τους στις επιχειρήσεις τους. Δεν διαθέτουν καμία μαγική συνταγή για την επιτυχία. Τη συνταγή θα την βρεις μόνος σου ή μόνη σου, αλλά για να γίνεις ο master chef των πωλήσεων και να επιβιώσεις στο χώρο του marketing, θα πρέπει να ακολουθήσεις σωστά τις οδηγίες.

Τα 5 καλύτερα βιβλία πωλήσεων



Purple Cow : Transform Your Business by Being Remarkable

 

Τα 5 καλύτερα βιβλία πωλήσεων-Purple Cow : Transform Your Business by Being Remarkable

Η μωβ αγελάδα! Είτε είσαι μωβ αγελάδα είτε όχι, είτε είσαι αξιοσημείωτος ή αόρατος… κάνε την επιλογή σου. Τι κοινό έχουν οι Apple, Starbucks, Dyson και Pret a Manger; Πώς επιτυγχάνουν θεαματική ανάπτυξη, αφήνοντας πίσω τον υπόλοιπο ανταγωνισμό; Οι παλιές μέθοδοι προώθησης των επιχειρήσεων δεν λειτουργούν πλέον. Η χρυσή εποχή της διαφήμισης τελείωσε. Ήρθε η ώρα να προσθέσετε μια νέα μωβ αγελάδα.

Το Purple Cow περιγράφει κάτι εκπληκτικό, κάτι αδιανόητο και συναρπαστικό και εντελώς απίστευτο. Στο νέο του μπεστ σέλερ, ο Seth Godin σας προτρέπει να βάλετε μια Purple Cow σε ό,τι κατασκευάζετε και ό,τι κάνετε, για να δημιουργήσετε κάτι πραγματικά αξιοσημείωτο. Είναι ένα μανιφέστο για οποιονδήποτε θέλει να βοηθήσει στη δημιουργία προϊόντων και υπηρεσιών που αξίζουν εξαρχής το μάρκετινγκ.

Ένα βιβλίο το οποίο το έχω διαβάσει εγώ ο ίδιος και μια παράγραφος που μου έχει μείνει από το βιβλίο είναι η εξής: Αν κάθεσαι σε ένα παράθυρο ενός αυτοκινήτου που είναι καθοδόν και δεις ένα απέραντο κοπάδι με ασπρόμαυρες αγελάδες στην αρχή θα σου φανεί κάτι αξιοσημείωτο, αλλά αν συνεχίζεις να τις βλέπεις συνέχεια καταντάει βαρετό και ανούσιο… Αν όμως δεις ξαφνικά μια μωβ αγελάδα; Τότε αρχίζουν και πάλι τα πράγματα να γίνονται ενδιαφέροντα και αξιοσημείωτα. Αν θέλεις να ξεχωρίζεις από τους υπόλοιπους ανταγωνιστές σου πρέπει να δημιουργήσεις πολλές μωβ αγελάδες!

 

 

Δες το βιβλίο Purple Cow εδώ

 


 

Crossing the Chasm: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers

 

Τα 5 καλύτερα βιβλία πωλήσεων-Crossing the Chasm: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers

Το βιβλίο Crossing the Chasm: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers είναι η βίβλος για τη προώθηση νέων καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών στο ευρύ κοινό των καταναλωτών με ιδιαίτερη έμφαση στο Διαδίκτυο. Είναι απαραίτητο να το διαβάσει όποιος θέλει να κατακτήσει την πιο συναρπαστική αγορά του κόσμου, την αγορά του διαδικτύου.

Το «Crossing the Chasm» είναι μια θεωρία μάρκετινγκ που έγινε προσιτή από τον Geoffrey A. Moore στο βιβλίο του. Το 2006, ο διευθυντής του Stanford Το Technology Ventures Program, το περιέγραψε ως «τη βίβλο για το επιχειρηματικό μάρκετινγκ».

Το «Crossing the Chasm» εστιάζει στις ιδιαιτερότητες του μάρκετινγκ προϊόντων υψηλής τεχνολογίας κατά την πρώιμη περίοδο εκκίνησης. Η εξερεύνηση και η επέκταση του μοντέλου διάδοσης προϊόντων υψηλής τεχνολογίας και καινοτομιών από τον Moore είχε σημαντικό και διαρκή αντίκτυπο στις επιχειρήσεις προϊόντων υψηλής τεχνολογίας.

Ουσιαστικά σε αυτό το βιβλίο ο συγγραφέας έχει αναπτύξει μια μέθοδο με βάση την οποία τα καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες μπορούν και διαδίδονται και να καταναλώνονται από το ευρύ κοινό. Με βάση τον συγγραφέα υπάρχει ένα κενό ανάμεσα στις ομάδες καταναλωτών. Αν θέλουμε η επιχείρησή μας να βρει αντίκρισμα στο ευρύ κοινό, αυτό το κενό πρέπει να ξεπεραστεί.

Την θεωρία και τη μελέτη του συγγραφέα την έχουν αφομοιώσει πολλά γνωστά brands. Είναι από τα βιβλία που για να καταλάβετε την αξία του πρέπει να το διαβάσετε

Δες το βιβλίο Crossing the Chasm εδώ

 

To Sell Is Human, The Surprising Truth About Persuading, Convincing, and Influencing Others

 

 

To Sell Is Human, The Surprising Truth About Persuading, Convincing, and Influencing Others

Είμαστε όλοι πωλητές πλέον. Οι γονείς δίνουν κάτι ως αντάλλαγμα για να πείσουν τα παιδιά τους να πάνε για ύπνο. Οι γυναίκες πείθουν τους άντρες τους να κουρέψουν το γκαζόν. Πουλάμε το εαυτό μας στα αφεντικά μας για να πάρουμε περισσότερα χρήματα. Καθημερινά πουλάμε τον εαυτό μας στο διαδίκτυο για να είμαστε αρεστοί σε πλατφόρμες, όπως το Facebook και άλλες πλατφόρμες γνωριμιών.

Βασιζόμενος στην επιστήμη, την ανάλυση και τη σαφήνεια της σκέψης του, ο συγγραφέας Daniel Pink δείχνει ότι οι πωλήσεις δεν είναι πλέον όπως παλιά. Στη συνέχεια, παρέχει ένα σύνολο εργαλείων, συμβουλές και ασκήσεις για να πετύχετε την πώληση σε κάθε νέο έδαφος: έξι νέους τρόπους για να παρουσιάσετε την ιδέα σας, τρεις τρόπους για να κατανοήσετε την οπτική γωνία του άλλου, πέντε πλαίσια που μπορούν να κάνουν το μήνυμά σας πιο ξεκάθαρο και πολλά άλλα.

 

Δες το βιβλίο To sell is Human εδώ

 


 

Η βιολογία της κατανάλωσης-Buyology: Truth and Lies About Why We Buy

 

 

Τα 5 καλύτερα βιβλία πωλήσεων-BUY-OLOGY Η ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ

– Γιατί, ενώ πολλοί καταναλωτές δήλωσαν ότι προτιμούν τη γεύση της Pepsi, συνεχίζουν να αγοράζουν Coca-Cola;
– Γιατί οι περισσότερες αντικαπνιστικές εκστρατείες στην πράξη ενθαρρύνουν τον κόσμο να καπνίζει;
– Γιατί η οσμή του πεπονιού βοηθά στην πώληση ηλεκτρονικών προϊόντων;
– Tελικά πουλάει το σεξ στη διαφήμιση;
– Γιατί είμαστε θύματα του νευρομάρκετινγκ;

Γραμμένο από τον κορυφαίο γκουρού του Mάρκετινγκ και αξιοποιώντας τα ευρήματα υπερσύγχρονων πειραμάτων σάρωσης εγκεφάλου, το Buy-ology ξεκαθαρίζει το τοπίο.

Nομίζεις ότι εσύ επιλέγεις αυτό που αγοράζεις;

 

Δες το βιβλίο η βιολογία της κατανάλωσης εδώ

 

How I Raised Myself from Failure to Success in Selling

 

 

How I Raised Myself from Failure to Success in Selling

To How I Raised Myself from Failure to Success in Selling είναι ο ύμνος των πωλητών. Είτε πουλάτε σπίτια είτε διαφημίσεις ή ιδέες – ή οτιδήποτε άλλο – αυτό το βιβλίο είναι για εσάς.

Όταν ο Frank Bettger ήταν 29 ετών, ήταν ένας αποτυχημένος πωλητής ασφαλίσεων. Μέχρι τα 40 του, είχε μια εξοχική περιουσία και θα μπορούσε να είχε συνταξιοδοτηθεί. Ποια είναι τα μυστικά των πωλήσεων που μετέτρεψαν τη ζωή του Bettger από ήττα σε απαράμιλλη επιτυχία και φήμη ενός από τους πιο ακριβοπληρωμένους πωλητές στην Αμερική;

Η απάντηση βρίσκεται στο How I Raised Myself from Failure to Success in Selling .Ο Bettger αποκαλύπτει τις προσωπικές του εμπειρίες και εξηγεί τις αλάνθαστες αρχές που ανέπτυξε και τελειοποίησε. Μοιράζεται διδακτικά ανέκδοτα και οδηγίες βήμα προς βήμα για το πώς να αναπτύξετε το στυλ, το πνεύμα και την παρουσία ενός νικητή πωλητή.

Ανεξάρτητα από το τι πουλάτε, θα είστε πιο αποτελεσματικοί και κερδοφόροι – και πιο πολύτιμοι για την εταιρεία σας – όταν εφαρμόσετε τις έντονες γνώσεις της Bettger σχετικά με:

  • τη δύναμη του ενθουσιασμού
  • πώς να νικήσετε τον φόβο
  • τη λέξη κλειδί για τη μετατροπή ενός δύσπιστου πελάτη σε ενθουσιώδη αγοραστή
  • τον πιο γρήγορο τρόπο για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη

Δες το βιβλίο εδώ

 

Μπορείς να βρεις περισσότερα βιβλία για τεχνικές πωλήσεων, θα αναβαθμίσεις τις γνώσεις σου και θα αλλάξεις την φιλοσοφία σου για να γίνεις πιο ανταγωνιστικός απέναντι στους άλλους αποκτώντας προβάδισμα.

Αν θέλεις να ενημερώνεσαι και για άλλα παρόμοια και χρήσιμα θέματα, κάνε εγγραφή στο newsletter μας.

Το καλάθι μου
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι!
Συνέχεια Αγορών
0