Τα 5 καλύτερα βιβλία πωλήσεων
05/05/2022
Τα 5 καλύτερα βιβλία πωλήσεων

Πλέον οι καιροί έχουν αλλάξει. Τα μονοπώλια δεν υπάρχουν. Οι εποχές που οι καταναλωτές είχαν περιορισμένες επιλογές έχουν τελειώσει. Πλέον ο πελάτης είναι το αφεντικό, o βασιλιάς. Έχει άπειρες επιλογές γύρω είτε τοπικά είτε online και μάλιστα οι περισσότερες βρίσκονται μόλις λίγα κλικ…ή μάλλον… λίγα scroll μακριά.

Δυστυχώς ή ευτυχώς αυτό είναι γεγονός που πρέπει να το αποδεχτείς, είτε είσαι επιχειρηματίας που σέβεται τον εαυτό του και τον κόπο του να χτίσει μία επιχείρηση και να την πάει ένα βήμα παραπέρα είτε είσαι άνθρωπος που εργάζεσαι στο χώρο των πωλήσεων και θέλεις να μάθεις με ποιον τρόπο θα πουλάς…χωρίς να πουλάς!

Τα 5 καλύτερα βιβλία πωλήσεων που θα βρεις παρακάτω είναι βιβλία γραμμένα για αυτό τον λόγο. Είναι γραμμένα για όσους επιθυμούν να αλλάξουν τρόπο σκέψης και προσέγγισης των πελατών τους στις επιχειρήσεις τους. Δεν διαθέτουν καμία μαγική συνταγή για την επιτυχία. Τη συνταγή θα την βρεις μόνος σου ή μόνη σου, αλλά για να γίνεις ο master chef των πωλήσεων και να επιβιώσεις στο χώρο του marketing, θα πρέπει να ακολουθήσεις σωστά τις οδηγίες.

Τα 5 καλύτερα βιβλία πωλήσεων



Purple Cow : Transform Your Business by Being Remarkable

 

Τα 5 καλύτερα βιβλία πωλήσεων-Purple Cow : Transform Your Business by Being Remarkable

Η μωβ αγελάδα! Είτε είσαι μωβ αγελάδα είτε όχι, είτε είσαι αξιοσημείωτος ή αόρατος… κάνε την επιλογή σου. Τι κοινό έχουν οι Apple, Starbucks, Dyson και Pret a Manger; Πώς επιτυγχάνουν θεαματική ανάπτυξη, αφήνοντας πίσω τον υπόλοιπο ανταγωνισμό; Οι παλιές μέθοδοι προώθησης των επιχειρήσεων δεν λειτουργούν πλέον. Η χρυσή εποχή της διαφήμισης τελείωσε. Ήρθε η ώρα να προσθέσετε μια νέα μωβ αγελάδα.

Το Purple Cow περιγράφει κάτι εκπληκτικό, κάτι αδιανόητο και συναρπαστικό και εντελώς απίστευτο. Στο νέο του μπεστ σέλερ, ο Seth Godin σας προτρέπει να βάλετε μια Purple Cow σε ό,τι κατασκευάζετε και ό,τι κάνετε, για να δημιουργήσετε κάτι πραγματικά αξιοσημείωτο. Είναι ένα μανιφέστο για οποιονδήποτε θέλει να βοηθήσει στη δημιουργία προϊόντων και υπηρεσιών που αξίζουν εξαρχής το μάρκετινγκ.

Ένα βιβλίο το οποίο το έχω διαβάσει εγώ ο ίδιος και μια παράγραφος που μου έχει μείνει από το βιβλίο είναι η εξής: Αν κάθεσαι σε ένα παράθυρο ενός αυτοκινήτου που είναι καθοδόν και δεις ένα απέραντο κοπάδι με ασπρόμαυρες αγελάδες στην αρχή θα σου φανεί κάτι αξιοσημείωτο, αλλά αν συνεχίζεις να τις βλέπεις συνέχεια καταντάει βαρετό και ανούσιο… Αν όμως δεις ξαφνικά μια μωβ αγελάδα; Τότε αρχίζουν και πάλι τα πράγματα να γίνονται ενδιαφέροντα και αξιοσημείωτα. Αν θέλεις να ξεχωρίζεις από τους υπόλοιπους ανταγωνιστές σου πρέπει να δημιουργήσεις πολλές μωβ αγελάδες!

 

 

Δες το βιβλίο Purple Cow εδώ

 


 

Crossing the Chasm: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers

 

Τα 5 καλύτερα βιβλία πωλήσεων-Crossing the Chasm: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers

Το βιβλίο Crossing the Chasm: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers είναι η βίβλος για τη προώθηση νέων καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών στο ευρύ κοινό των καταναλωτών με ιδιαίτερη έμφαση στο Διαδίκτυο. Είναι απαραίτητο να το διαβάσει όποιος θέλει να κατακτήσει την πιο συναρπαστική αγορά του κόσμου, την αγορά του διαδικτύου.

Το «Crossing the Chasm» είναι μια θεωρία μάρκετινγκ που έγινε προσιτή από τον Geoffrey A. Moore στο βιβλίο του. Το 2006, ο διευθυντής του Stanford Το Technology Ventures Program, το περιέγραψε ως «τη βίβλο για το επιχειρηματικό μάρκετινγκ».

Το «Crossing the Chasm» εστιάζει στις ιδιαιτερότητες του μάρκετινγκ προϊόντων υψηλής τεχνολογίας κατά την πρώιμη περίοδο εκκίνησης. Η εξερεύνηση και η επέκταση του μοντέλου διάδοσης προϊόντων υψηλής τεχνολογίας και καινοτομιών από τον Moore είχε σημαντικό και διαρκή αντίκτυπο στις επιχειρήσεις προϊόντων υψηλής τεχνολογίας.

Ουσιαστικά σε αυτό το βιβλίο ο συγγραφέας έχει αναπτύξει μια μέθοδο με βάση την οποία τα καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες μπορούν και διαδίδονται και να καταναλώνονται από το ευρύ κοινό. Με βάση τον συγγραφέα υπάρχει ένα κενό ανάμεσα στις ομάδες καταναλωτών. Αν θέλουμε η επιχείρησή μας να βρει αντίκρισμα στο ευρύ κοινό, αυτό το κενό πρέπει να ξεπεραστεί.

Την θεωρία και τη μελέτη του συγγραφέα την έχουν αφομοιώσει πολλά γνωστά brands. Είναι από τα βιβλία που για να καταλάβετε την αξία του πρέπει να το διαβάσετε

Δες το βιβλίο Crossing the Chasm εδώ

 

To Sell Is Human, The Surprising Truth About Persuading, Convincing, and Influencing Others

 

 

To Sell Is Human, The Surprising Truth About Persuading, Convincing, and Influencing Others

Είμαστε όλοι πωλητές πλέον. Οι γονείς δίνουν κάτι ως αντάλλαγμα για να πείσουν τα παιδιά τους να πάνε για ύπνο. Οι γυναίκες πείθουν τους άντρες τους να κουρέψουν το γκαζόν. Πουλάμε το εαυτό μας στα αφεντικά μας για να πάρουμε περισσότερα χρήματα. Καθημερινά πουλάμε τον εαυτό μας στο διαδίκτυο για να είμαστε αρεστοί σε πλατφόρμες, όπως το Facebook και άλλες πλατφόρμες γνωριμιών.

Βασιζόμενος στην επιστήμη, την ανάλυση και τη σαφήνεια της σκέψης του, ο συγγραφέας Daniel Pink δείχνει ότι οι πωλήσεις δεν είναι πλέον όπως παλιά. Στη συνέχεια, παρέχει ένα σύνολο εργαλείων, συμβουλές και ασκήσεις για να πετύχετε την πώληση σε κάθε νέο έδαφος: έξι νέους τρόπους για να παρουσιάσετε την ιδέα σας, τρεις τρόπους για να κατανοήσετε την οπτική γωνία του άλλου, πέντε πλαίσια που μπορούν να κάνουν το μήνυμά σας πιο ξεκάθαρο και πολλά άλλα.

 

Δες το βιβλίο To sell is Human εδώ

 


 

Πως να πουλάτε οτιδήποτε σε οποιονδήποτε

“ΟΙ ΠΩΛΗΤΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ, ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ. ΑΦΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΕΓΩ, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ” (Joe Girard)

Ο Τζο Τζιράρντ είναι ένας πραγματικός Θρύλος των Πωλήσεων και το όνομά του αναφέρεται “με χρυσά γράμματα” στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες. Για τον Τζο, το μυστικό του καλού πωλητή είναι να χτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες του και να δουλεύει σκληρά.
Το βιβλίο αυτό είναι πλέον κλασικό στο είδος του και έχει βοηθήσει εκατομμύρια αναγνώστες να πετύχουν τους στόχους τους. Ο Τζο θα σας δείξει πώς να “κλείνετε” την πώληση κάθε φορά, χρησιμοποιώντας τις τεχνικές που ο ίδιος έχει τελειοποιήσει κατά τη διάρκεια της ασυναγώνιστης καριέρας του.

Αφού διαβάσετε αυτό το βιβλίο, θα μπορείτε κι εσείς:

– Να κάνετε κάθε πώληση με τέτοιον τρόπο που να σας οδηγήσει σε άλλες 250
– Να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο σχέδιο δράσης από τις αποτυχημένες πωλήσεις
– Να μάθετε πώς να μετατρέπετε τον υποψήφιο πελάτη σε αγοραστή
– Να βοηθάτε κάθε πελάτη να ξεπεράσει τις αναστολές του και να κλείνετε την πώληση
– Να πουλάτε κάτω του κόστους και να βγάλετε μια περιουσία (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

“Θέλει κότσια για να γίνεις επιχειρηματίας. Το συναρπαστικό βιβλίο του Τζο Τζιράρντ θα σας ενδυναμώσει τόσο ώστε να μπορείτε να γίνετε ο μελλοντικός θρύλος των επιχειρήσεων.” (Warren Avis, ιδρυτής της Avis Rent-A-Car)
“Ο Τζο Τζιράρντ δεν είναι μόνο κορυφαίος πωλητής, αλλά και κορυφαίος δάσκαλος. Έχει την απίστευτη ικανότητα να μεταδίδει στους ανθρώπους τα μυστικά της προσωπικής του επιτυχίας.” (Kemmons Wilson, ιδρυτής της αλυσίδας ξενοδοχείων Holiday Inn)

 

Δες το βιβλίο εδώ

 

Ψηφιακό μάρκετινγκ, Από τη θεωρία στην πράξη

 

Το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας στοχεύει στην κατανόηση, την παροχή γνώσης και την εξοικείωση, αλλά και τη στήριξη του αναγνωστικού κοινού μέσα από μια ολοκληρωμένη και δομημένη προσέγγιση στο σχεδιασμό, την υλοποίηση και βελτίωση της στρατηγικής του ψηφιακού μάρκετινγκ. Ειδικότερα, θα συζητηθεί κάθε πτυχή του Ψηφιακού Μάρκετινγκ για να βοηθήσει τους επαγγελματίες του χώρου, επιχειρηματίες, στελέχη και φοιτητές προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών να καταλάβουν τι είναι το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, πώς λειτουργεί και πώς μπορεί να τους βοηθήσει να βελτιστοποιήσουν τη στρατηγική μάρκετινγκ, αξιοποιώντας τις προκλήσεις, τεχνικές, εργαλεία και μοντέλα του ΨΜ. Κάθε ενότητα έχει το θεωρητικό υπόβαθρο για την κατανόηση και στη συνέχεια παρουσιάζει τεχνικές και εργαλεία, επικεντρώνοντας σε πρακτικές εφαρμογές.

Το Ψηφιακό Μάρκετινγκ: Από τη Θεωρία στην Πράξη αποτελεί επέκταση, επικαιροποίηση και εμπλουτισμό των προηγούμενων βιβλίων ηλεκτρονικού μάρκετινγκ που έχει γράψει η συγγραφέας. Έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνική αγορά, μεταξύ πρακτικών εγχειριδίων, βιβλίων που προσεγγίζουν το ψηφιακό μάρκετινγκ κυρίως από τη σκοπιά της πληροφορικής και βιβλίων γενικότερου μάνατζμεντ, στρατηγικής και μάρκετινγκ. Φιλοδοξεί να αποβεί ένας πλήρης οδηγός που θα υποστηρίξει τόσο τους σημερινούς και μελλοντικούς επιχειρηματίες όσο και τους φοιτητές.

Με αυτή του την προσέγγιση, το βιβλίο απευθύνεται:

– σε φοιτητές προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου
– σε στελέχη του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, μάρκετινγκ και πωλήσεων (brand, product, business unit managers, εμπορικούς διευθυντές), πληροφορικής, προμηθειών και άλλων ειδικοτήτων
– σε επιχειρηματίες που επιθυμούν να αναπτύξουν ή έχουν ήδη εφαρμόσει κάποιες ενέργειες ψηφιακού μάρκετινγκ στην επιχείρησή τους και ειδικότερα οι επιχειρηματίες που αναπτύσσουν νεοσύστατες επιχειρήσεις (start ups) βασισμένες στην τεχνολογία
– σε ελεύθερους επαγγελματίες που εργάζονται στο χώρο των ψηφιακών τεχνολογιών και του μάρκετινγκ.

Δες το βιβλίο εδώ

 

Μπορείς να βρεις περισσότερα βιβλία για τεχνικές πωλήσεων, θα αναβαθμίσεις τις γνώσεις σου και θα αλλάξεις την φιλοσοφία σου για να γίνεις πιο ανταγωνιστικός απέναντι στους άλλους αποκτώντας προβάδισμα.

Αν θέλεις να ενημερώνεσαι και για άλλα παρόμοια και χρήσιμα θέματα, κάνε εγγραφή στο newsletter μας.

Οι επιλογές σου0
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι!